Monday, October 22, 2007

San Diego and San Francisco!










loong time no hear!.. with no computer, its hard to update as often as i want too.. but i try my best!


saa siden sidst er det sket mange ting..og skal proeve at opsummere alt det vigtigeste..undskyld for mit daarlige danske, men foeler virkelig at jeg har mistet halvdelen af det siden jeg er kommet hertil USA!


Saa ja, siden sidsthvor jeg fortalte at jeg havde koebt en bil, der har vi vaeret i San Diego og San Francisco!


I San Diego boede jeg med min ven Bryce fra showet, som bor 20minutter fra San Diego i en by der hedder Escondido! Her boede hele hans familie, og det var et kaempe mansion (sys jeg) hvor jeg havde mit eget hus (gaeste hus).. hvem havde troet at jeg ville have eget hus og egen bil bare efter 2 maaneder i USA! ha.


anyways, havde aftalt med Kim (hjemme fra DK) som nu bor i Banning (naer palm springs) at vi skulle moedes, saa hun hentede mig i hendes nye Toyota Corolla naeste morgen, og vi brugte dagen paa traditionel Sightseeing aka Japaner-udflugt! Fra San Diego down town til little italy til Old Town (mexican city) ned til the Seaport Harbor osv osv.. puha.. senere denne dag havde Bryces familie arrangeret BBQ ved Mission Beach. Koldt var blevet,men med en ekstra sweater, lidt vin og en tur i den lokale rutsjebane gjorde det hele fornoejelsen meget varmere.. Videre ud i nattelivet, men det erjo tit korte fornoejelse her i USA hvor det hele naermst lukker og slukkerkl 2!.. hm nok om!. det var fantastiske dage i San Diego, hvor jeg hang ud med Kim rigtig meget!>.og det var skoent at se hende og at hun havde det godt!.. hun kom og saa showet med hendes veninder fra skolen, og joinede os til lidt BBQ (igen) ved siden af Sports Arenaen hvor vi optraadte!..


Okay..saa var der jo lige det med bilen skulle hele vejen til San Francisco!..looong way!.. 550 miles eller lad os sige 9 timer i bilen!>. den sluger som en alkoholiker denne bil, saa vi maatte fylde hende op to gange paa vejen...men benzin er jo billigt her i USA, saa det var til at overleve..


Tourede San Francisco de naeste 3 dage hvor vi havde fri..aaah!.. Bilen klarede alle bakker og forhindringer, saa vi foelte at nu skulle den endelige test afproeves, for at se om denne bil var et kup eller ej. Hun skulle koere ned af Lombard Street!!!! for jer der ikke helt ved hvad Lombard Street er, saa er det gaden i San Fran som gaar Zigzag ned og meget stejlt! Hun klarede proeven galant!




okay nok om bilen.. den foerste aften i San Fran ville vi gerne se noget Live musik, saa vi gik paa nettet for at soege og fandt de Danske Figuerines spillede paa en lille bar i naerheden. 10dollar, ogsaa var der dansk indie-rock den naeste time...


Efter flere dages sightseeing var det tid til kareoke..ohgod!.. i wish u were there dad!..u would have been proud!.




Sidst kan jeg jo fortaelle, at jeg var i showet som hovedrolle for foerste gang..Spillede Ryan! Det er en rolle jeg har oevet paa i lang tid saa det var helt som at gaa til konkurrence igen da man pludselig var en meget mere vigtig rolle i showet. For jer som ikke kender filmene endnu, saa er Ryan broderen i et soeskende parsom bestaar af Ryan and Sharpay.


Det var meget forskelligt fra mit normale track, da jeg nu skulle springe, lave loeft og optraede 10 gange mere!


Saa forhaabentlig faar jeg nu 1. reserven for den rolle...we will see!




Enough enough..har taget nok af jeres sparsomme tid!.. kan dog sige at vejret skinner udenfor her i San Jose hvor jeg nu er...kun en time fra San Francisco..saa tror vi tager et smut tilbage der i morgen!




Lad mig nu hoere fra jer!..Leave a comment here! Eller paa min facebook!

















No comments: