Tuesday, October 2, 2007

New YOrk CiTY berretning!

Made it to New york!
5 fantastiske dage fuld af show og spas!. Tirsdag d. 26 Sept ankom vi til New York, halvtraette og udmattede efter Miami sidste nat, hvor vi var saa heldige at komme ind og se showet STOMP helt gratis da vi var fra Disney. hehe!. VI blev indlogeret lige overfor madison square garden, og vi ville bare ud og se byen. Men vi loeb rundt i byen proevede jeg at faa fat i Frederikke da jeg vidste hun var in the town. Lidt Times Square og Rockafella center-time senere lykkedes det at fa fat i hende, og vi aftalte hurtigt at vi skulle ud med dem fra showet og se NYCs natteliv! Det blev en god bytur der startede pa Ritts Hells Kitchen. Frederike blev smuglet ind bag ryggen paa min chef (tak Mel) da hun ikke var 21.. det hele gik godt og vi endte til Privat fest paa The Dream Hotel. Et Penthouse med stor udendoers terasse med udsigt over Times Square!. AMazing!..good night. TIdlig morgen dagen efter, tog jeg paa MoMa (Museum of Moder art) og Niki og jeg kom gratis ind. Det simpelthen fantastisk de ting vi kan faa ud af at vaere med Disney High School Musical!. Saa mange goder!..hehe.
Derefter hentede jeg Marina fra Penn Station, da hun var kommet fra Maryland for at besoege Frederikke og jeg.
Hentede Frederikke paa hendes nye arbejde nede i Camilla Staerk i Little Italy ogsaa var det ellers Shop shop shop, eat eat eat and see see see!. VI blev hurtige traette og endte med at spise dessert ved et lille udendoers cafe bag times square..mmm.. Fredag morgen havde vi ale tidlig tidlig PR ved Chelsea icerink, upper east manhatten. Kl 6am blev vi koert til skoejtehallen hvor begge skoejtebaner var naesten fyldt med smaa boern. ARGH! Oksana Bayul (kan ikke stave det) var der. saa lidt kendt har vi da nu set. Efter PR tog Frederikke, Marina, Jean Stephane, Iain og jeg til Sarabeths morgen brunch. mmmm med champagne og juice kunne vi nu ga new york tynd! Til sidst endte vi i Brooklyn, som jeg personligt sys er undervurderet. Bedford, Brooklyn er rigtig hyggeligt cool kvarter, med lave bgninger, cafeer, cool butikker og en flot udsigt af manhatten i horisonten.
Denne fredag aften var vi blevet inviteret ind og se Lion King pa broadway, hvilket jeg glaedede mig sindsygt til. Ved ikke om det var mine hoeje forventninger der gjorde at jeg blev skuffet over forestillingen. Men havde i hvertifaeldet oensket at se mer Dans og god sang, hvor det var mer fantastiske kostymer og jungle sprog!.. EN tur paa hardrock og rundt i NY natteliv for at se hva swingede
. Loerdag morgen tog vi paa Cafe Lalo, hvor Frederikke sommeren 2006 havde arbejdet. Og en kamepe belgisk vaffel med jordbaer og floedeskum senere gik vi en tur paa The Guggenheim Museum hvor Richard Prince havde en fantastisk spaendende udstilling. Derefter Central Park, hvor solen skinnede og bladede saa smaat var begyndt at roedme. Vi satte os ved en soe og slappede af til musikken af en guitarist.
Til frokost spiste vi Sushi med min kaere moder og Kims moder som var kommet for at se showet!...
Helt fantastisk var det at opraede paa selveste Madison Square garden. Vi havde 4 shows, hvor de alle var naesten helt fyldt! Saa mere en 10.000 pr show!...

I LOVE NY!!!


Har mange flere billeder paa min facebook!
BENJI FACEBOOK



Dream Hotel view over Times SQ!

No comments: