Thursday, November 29, 2007

Salt Lake, Des Moines, Nebraska, Kansas City

For daarligt for daarligt for daarligt..
har ikke updated min profil i laaang tid..og der er god grund til det..har haft travlt. og kan ikke opdatere naar som helst, da jeg ikke er den heldig ejer af de der smarter MacBooks..hmm.. saa sidder nu paa en lille coffe shop i Kansas City og skriver til jer.. litlle dorethy har jeg ikke fundet endnu. Men paa hotelbaedevaerelsets vaeg, kan man finde et fint billed af hendes roede shiny shoes..saa the spirit of the oz er her vidst.

Siden jeg skrev sidst har jeg forladt California, the golden state, og taget et stort skridt mod vinter, jul og sne., Salt Lake City, Mormon-land som jeg kan lide at kalde det, er fantastisk.. Alle er overglade og super venlige og hjaelpsomme..tror man skulle blive mormon.. or not..En stor temperatur forskel fra Californias 20 grader til nu 0 til 5 grader..boev..har nu faaet koebt hue handske og halvstoerklaede..ja..det blir nok kun koldere som tiden gaar her. Da vi skulle aabne i salt lake om torsdagen blev jeg ringet op af min PD (Performance Director) som sagde at Bonard, der spillede Ryan, var blevet suspendedi to uger.. Saa nu skulle jeg traede ind, ad jeg var den eneste der havde gjort det. Wow!.. Read carpet event in salt lake, og mange mange shows som Ryan foerst med min egen sharpay, og derefter med Bonards sharpay. Hvis golk ikke forstaar det her er det okay.. det er lidt forvirrende. Anyways har vaeret hovedrolle de sidste 2 uger plus TV-pr paa morgen tv. Saa har vaeret rigtig spaendende.. det har endelig givet resultat paa min loensedden som har blomstret lidt i denne uge.. uuh duften af jul..

///me as Ryan....///////



Talking about xmas, saa er det blevet jul i usa.. efter thankgiving, som blev fejret i Des Moines, Iowa, saa skal jeg love for at musikken er blevet skruet op og reklamerne er gaaet amok!..Ikke saa meget hygge som jeg ellers forbinder med jul. Kan huske sidste aar med holiday, da jeg var i tyskland, at der var alle disse julemarkeder..mmmm..her er det bare massive dekorationer de mest maerkelige steder.. de elsker deres malls her i usa.. og der bliver julet som aldrig foer.. ikke en stor fan af malls, men man er noedt til at bruge dem, da usa ikke har andet...


Des Moines, Iowa, var koldt. Men formaaede at blive inde alle dage (vildt ikk) da de havde en city skywalk som gik hele byen rundt.. der var ingen grund til at gaa udenfor, da man bare kunne gaa i tuneller i stedet.haha..saa var der lidt sne..og det saa godt ud paa ruden sys jeg.

Vi tog i target og koebte ind. En rice cooker, en griller og en toaster.for naar man er traet af at gaa paa restaurant hele tiden (og bruge penge man ikke just har) saa er det rart at kunne lave mad paa hotelvaerelset.

De sidste par dage var vi i Nebraska! fantastisk..ingenting her..men en masse majs og koeer! muuuh. Vores Arena var mikroskopisk med plads til maaske 900 mennesker..saa det var probfyldt. En god intim foelelse at optraede for smaa publikummer! Med standing ovation var det en fornoejelse at vaere i Nebraska.. Nu er turen kommer til Kansas City. Hyggelig hyggelig lille by.. maaske ikke saa lille.. men det siges der er god jazz paa gaden om aftenen, saa det maa helt sikkert tjekkes ud synes jeg.. Ellers er vi jo meget taet paa december! uha!


naarhja, saa glemte jeg at fortaeller om Rose og jeg, der formaadede at sightsee Las Vegas in 30 minutes on a 2 hour layover in Las Vegas from Salt Lake to Des moines. Tjek min facebook for bevis!..haha



haaber alle har det godt og er klar til at komme julen i moede..puha...

love love love

xxxx
Benji



go on my facebook to see pictures!!!!

No comments: